Veel gestelde vragen

Nee, we proberen onze producten zo compleet mogelijk te leveren.

Het kan zijn dat je bijvoorbeeld nog een stelpootje in/uit moet draaien.

Bedankt voor je interesse in Menk! Wij werken met een klein team in een zagerij. Doordat we hier met gehoorbescherming werken kan het zijn dat we de telefoon een enkele keer niet over horen gaan. Onze interieurbouwers zullen bij het achterlaten van een nummer, terugbellen om je vraag te beantwoorden.

Je kunt altijd per mail contact opnemen op info@menk.nl. De mail wordt binnen 48 uur behandeld.

Neem contact op via de contactpagina en wij beantwoorden je vraag binnen 48 uur.

Wij hebben bij een voorselectie een aantal kleuren in het assortiment toegevoegd.

Echter werken we met hout wat met elke goede olie te behandelen is.

Wanneer je gewenste kleur er niet bij zit, neem dan contact met ons op via de contactpagina zodat we een overzicht van alle beschikbare kleuren kunnen sturen.

Nee, wij hebben geen fysieke winkel.

Wij werken vanuit onze sociale werkplaats in Hengelo met mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben.

Op aanvraag kan er een bezoek plaatsvinden, echter zijn we niet standaard open. Dit doen we om onze medewerkers hierin de ruimte te geven.

Zie hiervoor het kopje 'retourneren' onder de algemene voorwaarden van Menk.

Ja! Elk product in onze werkplaats wordt naar wens gemaakt, wat elk product uniek maakt.

Dit is heel vervelend! Graag vernemen we van je wat er niet klopt. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen of het contactformulier invullen.

Zie hiervoor het kopje 'Algemene voorwaarden' onder de Algemene voorwaarden van Menk.